Sunday, May 17, 2009

IM GONNA FAIL MY BM WEIH! :O

I CAN FAIL BM ADI!


My surat.. from this ..


Tujuan saya menulis surat ini kerana anak saya membawa telefon bimbit ke sekolah.
2. Dia mahu membawa telefon bimbitnya ke kedai telefon bimbit yang dekat(uptown).
3. Oleh kerana dia hampir lewat ke sekolah. Dia...




STUCKED! KANASAI!


thn there's one guy
BM PRO!
MIKHAILLLLLLLLL.


help me do do do do
do until ..


Kepada Yang Berkenaan,

Saya (dad name) Bapa Kepada Pelajar Yang Bernama Susan Tho Menulis Surat Ini Adalah Untuk Memohon Maaf Kerana Membawa Telefon Bimbit Ke Sekolah. Tujuan Dia Membawa telefon Bimbit Tersebut Adalah Untuk

1) Dia Mahu Membawa Telefon Bimbitnya ke Kedai Telefon Yang Berdekatan Dengan Sekolah Iaitu Di Uptown.

2) Oleh Kerana Dia Sudah Terlewat Untuk Ke Sekolah Untuk Berlatih Drama,Dia terus Pergi Ke Sekolah Dan Dia Tidak Sedar Yang Telefon Bimbit Itu Masih ada Di Poket Dia.Sewaktu Masa Pendidikan Jasmani Dan Kesihatan Baru Dia Sedar Yang Dia Membawa Telefon Bimbit Ke Sekolah.

Saya Ingin Memohon Maaf Dan Susan Berjanji Perkara Seperti Ini Tidak Akan Berlaku Lagi



TandaTangan


……………………………









Can you see the difference?
HAHAHA

thn my laporan
(no need laporan format)





*tell why she bring phone

*and why she use

*and how she kena caught



KESALAHAN MEMBAWA TELEFON BIMBIT KE SEKOLAH

Saya membawa telefon bimbit ke sekolah kerana saya mau membawa telefon saya ke uptown untuk repair kerana Screen telefon sudah rosak.

Saya hampir lewat ke sekolah. So saya pun terus pergi ke sekolah. Saya sudah lupa tentang telefon saya. Telefon di pocket saya, saya dont even sedar saya bawa telefon ke sekolah.

Sampai waktu pjk, I tukar baju pjk. Baru saya sedar, telefon saya di pocket saya. Oleh kerana saya tak bawa dompet ke kantin, jadi saya langsung tidak sentuh pocket saya sebelum itu.

Waktu Pjk, semasa saya tukar. Saya put telefon di lantai. Kerana pintu itu sudah di tutup. Mestilah saya put di lantai, takkan saya bawa telefon sambil tukar kan?

Winnie (pengawas) pun masuk -.-. dia sangat hamsap. Dia terjumpa telefon saya. Mula-mula, dia cakap memberikan telefon saya kepada mana-mana cikgu. Jadi saya serahkan kepada pn lim. Tetapi 5mins kemudian, dia balik dan cari saya, cakap mesti dirampas. Tetapi saya sudah serahkan kepada cikgu. Dia tidak peduli, dia cakap kalau saya tak bagi dia, dia akan cari pn chia dan saya akan kena pada hari isnin nanti.

Sebelum saya serahkan kepada cikgu, saya tak tahu mana telefon saya. Kerana saya serahkan kpd kawan saya, kawan saya tak tahu bagi siapa. 5mins kemudian, Winnie datang lagi, tangan dia ada nota. Dia panggil saya baca nota itu, lalu sudah balik ke kelas. Sebelum itu dia rampas banyak gula-gula daripada kawan saya, dia rampas lebih daripada 5,saya tengok dengan mata sendiri, tetapi dia serahkan kepada cikgu 3 sahaja.



HAHAHAHHA!

I CANT STOP LAUGHING LAR!

I STILL CANT BELIEVE I GOT A for UPSR's KARANGAN

aiyor, upsr ma

hahahahahahaha!

lmao!


xxxxx says: ei dis 1 is letter ow u wan to kill ur prefect fren ley??
xxxxx says: or*
xxxxx says: aiyo
xxxxx says: take me long tyme to think other meaning for it


He's correct-ing my so called laporan now. hahahahha.


dono how many mins later......
here you go! (:


KESALAHAN MEMBAWA TELEFON BIMBIT KE SEKOLAH

Saya membawa telefon bimbit ke sekolah kerana saya hendak membawa telefon bimbit saya ke uptown untuk memperbaikinya kerana Cermin telefon itu sudah rosak.

Saya hampir lewat ke sekolah. Jadi saya pun terus pergi ke sekolah. Saya sudah lupa tentang telefon saya. Telefon Bimbit itu ada di poket saya, saya langsung tak sedar saya bawa telefon ke sekolah.

Sampai waktu pjk, saya tukar baju pjk. Baru saya sedar yang telefon saya masih di poket saya. Oleh kerana saya tak bawa dompet ke kantin, jadi saya langsung tidak sentuh pocket saya sebelum itu. Semasa saya hendak tukar. Saya Letak telefon di lantai. Kerana pintu tandas sudah di tutup. Mestilah saya letak di lantai kerana saya hendak tukar pakaian.

Pengawas Bernama Winnie pun masuk .Dia ternampak telefon saya. Mula-mula, dia cakap memyerahkan telefon saya kepada mana-mana cikgu. Jadi saya serahkan kepada Pn Lim. Tetapi 5 Minit kemudian, dia datang dan beritahu saya mesti merampas telefon bimbit saya. Tetapi saya sudah serahkan kepada cikgu. Dia tidak peduli, dia cakap kalau saya tak bagi dia, dia akan cari Pn Chia dan saya akan kena pada hari Isnin nanti.

Sebelum saya serahkan kepada cikgu, saya tak tahu kepada siapa kawan saya serahkan Telefon Bimbit saya.. 5 minit kemudian, Winnie datang lagi,Dia Memberi saya sekeping nota. Dia panggil saya baca nota itu, lalu balik ke kelas. Sebelum itu dia merampas banyak gula-gula daripada kawan saya, dia rampas lebih daripada 5 biji,saya lihat dengan mata sendiri, tetapi dia serahkan kepada cikgu 3 biji gula gula sahaja.







LOL. print jor
kes selesaii..
=)

gong xi gong xi gong xi ni yah! ;)

No comments: